تلفن پشتیبانی 66123532 (021)

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما است و "باکتاب" در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

  • اگر کتاب خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
    اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کتاب، به "باکتاب" اطلاع داده شود.
    لازم است بسته بندی کتاب تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
    استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کتاب با فاکتور اصلی خود به "باکتاب" بازگردانده شود.
    برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی کتاب و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (پارگی، خط خوردگی ، تا خوردگی صفحات ، و..) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کتاب ایجاد شود.
  • اگر کتاب خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
    اگر کتاب خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
    استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کتاب در بسته بندی خود به "باکتاب" بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کتاب و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اگر کتابی خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
    آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کتاب، به خدمات پس از فروش "باکتاب" از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
    لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کتاب در کارتن یا جعبه اصلی خود به "باکتاب" بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کتاب و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
    اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات "باکتاب" (شماره تلفن 66123532-021) اطلاع داده شود.
    همچنین اگر کتاب به‌ صورت هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن آن امکانپذیر نیست
    لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کتاب، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • اگر کتاب در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی دیده باشد
    آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کتاب، به خدمات پس از فروش "باکتاب" اطلاع داده شود.
    با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و "باکتاب" تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
    لازم است کارتن و بسته بندی کتاب نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کتاب در کارتن یا جعبه اصلی خود به "باکتاب" بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کتاب و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    کتاب آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش "باکتاب" ارسال شود.
    در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به "باکتاب" بازگردانده شود.
  • کتاب را چطور ارسال کنید؟
    لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش " باکتاب" تماس بگیرید.
    از ارسال کتاب بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش "باکتاب" جداً، خودداری کنید.
    برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کتاب و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
    فاکتور همراه کتاب ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
    اگر کتاب هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
    در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کتاب از پست استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کتاب به غیر از پست به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
    از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
    از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کتاب، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
    استان تهران - شهر تهران – خ جمالزاده شمالی کوچه اعتماد پلاک23 واحد منفی یک
  • هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
    اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش "باکتاب" برسد، هزینه‌های ارسال به عهده "باکتاب" است.
    برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کتاب به شرکت "باکتاب" ارسال شود.
    در صورت انصراف از خرید ، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان "باکتاب" ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کتاب ، به عهده مشتری خواهد بود.
  • پس از رسیدن و دریافت کتاب توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
    کارشناسان خدمات پس از فروش "باکتاب" ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان "باکتاب" تایید شود،کتاب تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کتاب خود را با کتاب دیگری جایگزین کند.
    لازم به ذکر است که تعویض کتاب منوط و مشروط به موجود بودن کتاب در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کتاب، موجودی آن به اتمام برسد؛ "باکتاب" بنا به انتخاب مشتری کتابی دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کتابی مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کتابی دیگر، تفاوت قیمت کتابی جدید با کتابی مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کتابی گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کتابی ارزان‌تر، "باکتاب" تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
    از هنگامی که وضعیت کتاب در واحد خدمات پس از فروش ، مشخص شود ، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
    ملاک عمل و اقدام شرکت ، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش "باکتاب" است.
  • درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
    با شماره تلفن 66123532 - (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
    و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.